18 Mart 2022 Cuma

Bağlantı Oluşturmanın Temelleri

Bağlantı Oluşturmanın Temelleri

Online olarak herhangi bir web sitesinden link alabilmenize rağmen, işin en önemli kısmı işinizle alakalı ve aynı zamanda otoritesi yüksek sitelerden kaliteli linkler almaya çalışmaktır.

Bağlantının değerini nitelemek için çeşitli yöntemler vardır. Yaygın sektör metrikleri, Moz'dan Sayfa Yetkilisi ve Etki Alanı Yetkilisi ve Ahrefs'ten URL Derecelendirmesi ve Etki Alanı Derecelendirmesidir .

Son zamanlarda, araç yükselişte ve sektörde popülerlik kazanmaya devam ederken, Moz düşüşte olduğundan Ahrefs'in SEO metriklerini tercih ediyoruz.

Bu metrikler, bir puan oluşturmak için sahip olduğunuz bağlantıların kalitesini ve miktarını değerlendirir.

Kabaca, her şey eşittir, bu metrikler ne kadar yüksekse, Google'da o kadar iyi sıralanırsınız. Birçok SEO çalışmasında, sıralama ile güçlü bir şekilde ilişkilidir.

Neden “Doğal” Bağlantılar İstiyorsunuz?

Zamanla, SEO'lar bağlantıların bir sıralama sinyali olarak ne kadar güçlü olduğunu fark ettiler ve bu nedenle ücretli teşvikler ve eşantiyonlar gibi üçüncü taraf web sitelerine bağlantıların manipülatif yerleştirilmesi yoluyla sıralamalar oluşturacaktı.

Google bunun rüzgarını yakaladı ve bu yerleşimleri tanımlamanın yollarını buldu, genellikle web sitelerini iyi bilinen Penguen Güncellemesi ve sonraki yinelemeleri aracılığıyla cezalandırdı.

Bağlantı oluşturma konusunda yeni bir web yöneticisi olarak önerimiz, bu bağlantıları işinizin kalitesi ve web sitenizin içeriği aracılığıyla oluşturmayı düşünmeniz, ancak üretimi manipüle etmeye çalışmamanızdır. Bu genellikle web yöneticilerini ısırmak için geri döner.

Bağlantı Kurma Stratejileri

Özünde, en çok önerdiğimiz bağlantı kurma stratejileri, web sitenizde barındırılan içeriği oluşturmaya ve tanıtmaya bağlıdır.

Bu, Google'ın arama motorlarında ödüllendirmek istediği şeyle bağlantılıdır - web sitenizin kalitesi için bir oy. Birçok bağlantı oluşturucu, web yöneticisinin onlara geri bağlantı verdiği, ancak o web sitesinin kalitesi için gerçekten “oylama” yapmadığı sayfa dışı stratejiler aracılığıyla bağlantılar oluşturacaktır.

Bu, Google'ın eninde sonunda size değer aktarımını önleyeceği veya zaten yaptığı bir şeydir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlık Reklam Ajansı Nedir?

Sağlık reklam ajansı, sağlık sektöründe faaliyet gösteren şirketlere pazarlama, reklam ve iletişim hizmetleri sunan bir ajansdır. Bu tür aja...