31 Mart 2022 Perşembe

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

SEO, arama motoru optimizasyonu anlamına gelen bir kısaltmadır. Marka bilinirliğini artırmak, nitelikli web sitesi trafiğini yönlendirmek ve marka itibarını korumak için organik (ücretsiz) arama motoru görünürlüğünü artırma sürecini ifade eder.


https://weberro.com/seo-danismani/


SEO, arama motoru sıralamalarını iyileştirmek ve yüksek kaliteli organik trafik oluşturmak için hem web sitenizi hem de site dışı öğeleri optimize etmeyi içerir .

Pazarlamacılar SEO'yu tartışırken genellikle anahtar kelimeler, Google'ın algoritmaları ve geri bağlantılar gibi şeylere odaklanırlar. Ancak SEO, hedef kitlenizle uyum sağlamakla ilgilidir . Bu, kitlenizin ne aradığını, neden istediğini bilmek ve ardından onlara yanıtlar vermekle ilgilidir.

Sonuç olarak, SEO pazarlaması, müşteri yolculuğunun her aşamasında hedef kitlenizi çekmenize yardımcı olur ve bu da daha fazla marka temas noktası, olası satış, dönüşüm ve gelir ile sonuçlanır.

SEO ve PPC arasındaki fark nedir?

SEO ve PPC arasında bir dizi önemli fark vardır . Bu farklılıkları ne kadar iyi anlarsanız, her birinin genel pazarlama stratejinize nasıl uyduğunu o kadar çok strateji haline getirebilir ve SEO'dan o kadar çok faydalanabilirsiniz.

Hem SEO hem de SEM , web sitenize trafik çekmek için stratejilerdir. Aradaki fark, bu trafiğin nasıl elde edildiğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlık Reklam Ajansı Nedir?

Sağlık reklam ajansı, sağlık sektöründe faaliyet gösteren şirketlere pazarlama, reklam ve iletişim hizmetleri sunan bir ajansdır. Bu tür aja...